سفید کردن واژن

سفید کردن واژن

یکی از مسائلی که بانوان برای آن اهمیت زیادی قائلند، سفید کردن واژن است. البته خانم های زیادی هم هستند که در مورد این موضوع خجالت می کشند و ترجیح می دهند در مورد آن صحبت نکنند. ما در ادامه روش های خانگی و همینطور کلینیکی سفید کردن واژن را شرح می دهیم، اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، ادامه مطالب برایتان مفید خواهد بود.

تماس با دکتر متخصص زنان
به دنبال سفید کردن واژن هستید؟
همین الآن با متخصص زنان تماس بگیرید.

سفید کردن واژن در خانه

برای سفید کردن واژن اولین روشی که به ذهن هر کسی می رسد، روش های خانگی است. یعنی اکثر خانم ها ترجیح می دهند که در ابتدا روش های خانگی را امتحان کرده و سپس در صورتی که نتیجه دلخواه حاصل نشد (که در بعضی از موارد نمی شود) سپس به دنبال روش های کلینیکی می روند. به همین دلیل ما هم در ابتدا روش های خانگی را شرح می دهیم.

آلوئه ورا

در کاسه ای یک قاشق چایخوری ژل آلوئه را با کمی زردچوبه مخلوط کنید. خمیر را روی مناطق تیره ی واژن بمالید. بگذارید این مخلوط 30 دقیقه بماند. بشویید و پاک کنید. این کار را 3 بار در روز تکرار کنید.

ماست

واژن را به مدت 5 دقیقه با ماست ماساژ دهید. بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

سفیده تخم مرغ

یک سفیده تخم مرغ را بزنید تا قوام پیدا کند. خمیر را روی نواحی تناسلی تیره بمالید. پس از خشک شدن آن را با آب سرد بشویید.

چوب صندل + پوست پرتقال

یک قاشق غذاخوری پودر چوب صندل ، یک قاشق چایخوری پودر پوست پرتقال و دو قاشق چایخوری گلاب را مخلوط کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. معجون معطر را بر روی اندام تناسلی خود بمالید و بعد از پنج دقیقه با آب سرد بشویید.

شیر

یک پد پنبه ای را به یک فنجان شیر سرد آغشته کنید. پنبه را به مدت 10-15 دقیقه بر روی پوست تیره خود بمالید. بعد از 15 دقیقه آن را بشویید. برای نتیجه فوری این روش درمانی را دو بار در روز دنبال کنید.

 سیب زمینی خام

برش های سیب زمینی را برداشته و به آرامی روی مناطق آسیب دیده ماساژ دهید. سیب زمینی خاصیت سفید کنندگی دارد و به شما کمک می کند تا واژن تیره را روشن کنید.

 آب گوجه فرنگی، آب سیب زمینی و عسل

دو قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی، دو قاشق غذاخوری آب سیب زمینی و مقدار کمی عسل را مخلوط کنید. این مخلوط را روی ناحیه واژن بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. سپس آن را با آب سرد بشویید و پوست خود را خشک کنید.

آب لیمو

دو قاشق غذاخوری آب لیمو را در 1/4 فنجان گلاب رقیق کنید. یک پد پنبه ای برداشته و آن را در محلول فرو ببرید و به آرامی روی ناحیه تیره بکشید. بگذارید 3 تا 5 دقیقه بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

خیار

یک تکه کوچک خیار را رنده کنید و آن را روی مناطق تناسلی تیره بمالید. بعد از 20 دقیقه آن را با آب سرد بشویید.

لیمو، زردچوبه، پودر برنج، ماست

یک قاشق غذاخوری زردچوبه، یک قاشق غذاخوری پودر برنج، یک قاشق غذاخوری ماست و دو قطره آب لیمو را در یک کاسه مخلوط کنید تا یک قوام خامه ای بدست آورید. آن را روی واژن خود بمالید و اجازه بدهید 20 دقیقه بماند در این مدت به آرامی و با حرکت دورانی ماساژ دهید، بعد بشویید و خشک کنید.

تماس با دکتر متخصص زنان
به دنبال سفید کردن واژن هستید؟
همین الآن با متخصص زنان تماس بگیرید.

درمان های کلینیکی برای سفید کردن واژن

در کنار درمان های خانگی نمی توان از مزیت درمان های کلینیکی هم غافل شد. درمان های کلینیکی مزیت های خاص خود را دارند که در ادامه به این موضوع هم اشاره خواهیم کرد. در ادامه انواع روش های سفید کردن واژن در کلینیک را شرح داده ایم.

بلیچینگ واژن

در این روش پزشک متخصص روش های خاص خود را دارد. معمولا دارو، لیزر و لایه بردار شیمیایی در کنار هم استفاده می شود. طبیعتا در زمان کوتاهی شاهد تغییرات خواهید بود. باید بگوییم که اگر این روش را یک پزشک متخصص انجام ندهد، می تواند تبعاتی برای شما داشته باشد.

دارو و کرم

شما می توانید برای سفید کردن واژن از کرم ها و داروها هم استفاده کنید. کرم های مختلفی در داروخانه وجود دارد که بدون نیاز به نسخه پزشک می توانید تهیه کنید. در صورت مراجعه به پزشک هم او می تواند دارو و کرم های خاصی را برایتان تجویز کند. این دارو و کرم ها شیمیایی هستند، طبیعتا در صورتی که دارو و کرم مناسبی برایتان تجویز شده باشد، در زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه می رسید.

کربوکسی تراپی

در این روش گاز دی اکسید کربن به منافذ پوست وارد می شود. این گاز سبب افزایش گردش خون شده و کلاژن سازی را هم بالا می برد. همین موضوع سبب روشن شدن پوست خواهد شد.

لیزر مونالیزا تاچ

روشن کردن واژن با لیزر یک روش غیر تهاجمی و بدون درد است. این روش سفید کردن واژن جزو درمان های قطعی به حساب می آید. استفاده از لیزر نیاز به بیهوشی نداشته و به صورت سرپایی و انجام می شود. هیچ درد خاصی هم احساس نخواهد شد.

از ویژگی های بارز و خاص لیزر می توان به ماندگاری آن اشاره کرد، یعنی با این روش دیگر نگران تیره شدن مجدد واژن نخواهید بود. اگر برای سفید کردن واژن از لیزر استفاده می کنید، سریع تر از روش های دیگر شاهد نتیجه نهایی آن خواهید بود. این موضوع باعث احساس رضایت بیشتر شما هم می شود.

روشن سازی واژن با لیزر به جوان سازی واژن نیز کمک می کند. این روش روند کلاژن سازی را تحریک کرده و موجب جوانسازی واژن می شود. روشن سازی واژن با لیزر 10 تا 15 دقیقه طول می کشد. در حالی که روش های طبیعی نیاز به صبر زیادی برای گرفتن نتیجه دارند. همچنین استفاده از داروهای شیمیایی بافت پوست را آسیب زده می کند. بنابراین این روش بهترین روش برای سفید کردن است.

علاوه بر این، استفاده از لیزر مقرون به صرفه تر از روش های دیگر خواهد بود به این دلیل که تنها به چند جلسه نیاز است.

عمل زیبایی واژن

عمل های زیبایی واژن انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها بر روی موضوع خاصی تمرکز می کند. اگر پزشک متخصص به شما پیشنهاد عمل زیبایی بدهد، خودش نوع آن را هم مشخص خواهد کرد.

چرا سفید کردن واژن مهم است؟

بعد از مطالب بالا احتمالا این سوال برای شما هم پیش می آید که اصلا سفید کردن واژن چه اهمیتی دارد؟ در ابتدا باید بگوییم که سفید بودن واژن می تواند تاثیرات مثبت بسیار زیادی برای شما داشته باشد. یک رابطه جنسی خوب می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

همین اعتماد به نفس بالا در تمام مراحل زندگی می تواند کمک بسیار زیادی به شما داشته باشد. سفید شدن واژن باعث می شود که رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید، زیرا احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. باید بگوییم که این احساس بهتر هم به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد.

تماس با دکتر متخصص زنان
به دنبال سفید کردن واژن هستید؟
همین الآن با متخصص زنان تماس بگیرید.

مزیت درمان های کلینیکی برای سفید کردن واژن

درمان های کلینیکی برای سفید کردن واژن مزیت های بسیاری دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • نتیجه گیری سریع

هنگامی که درمان های کلینیکی را انتخاب می کنید، در زمان کمتری به نتیجه دلخواه می رسید.

  • ریسک کمتر

از آنجایی که درمان های کلینیکی توسط پزشک متخصص ارائه می شود، انجام آنها ریسک کمتری خواهد داشت. نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که واژن عضو حساسی است و استفاده از بعضی مواد مثل آبلیمو می تواند به پوست حساس این عضو آسیب بزند.

  • هزینه کمتر

شاید در ابتدا تصور کنید که هزینه انجام درمان های کلینیکی نسبت به درمان خانگی بیشتر است، در صورتی که اینطور نیست. این درمان ها با توجه به سرعت عملکرد بالا و همچنین نتیجه قابل قبولی که ارائه می دهند، هزینه مناسب تری دارند.

هزینه سفید کردن واژن

هزینه سفید کردن واژن باتوجه به روشی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود. اگر روش های خانگی را انتخاب کرده اید، خوب در ظاهر هزینه کمتری هم پرداخت خواهید کرد. در صورت انتخاب روش های کلینیکی متناسب با نوع روش، تعداد دفعات انجام آن و همچنین خواسته و نیاز شما این هزینه متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه دقیق هر کدام از این روش ها می توانید همین الآن با شماره های درج شده تماس بگیرید. این تماس علاوه بر اینکه شما را از هزینه دقیق مطلع می کند، امکان مشاوره رایگان هم برای شما فراهم کرده است.

سخن پایانی

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که روش های سفید کردن واژن در خانه و کلینیک را توضیح بدهیم. هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خود را دارند که در مطالب بالا به آن اشاره کرده ایم. اگر هر سوال دیگری در مورد این موضوع دارید، آن را با ما در میان بگذارید.