بهترین دکتر لابیاپلاستی

بهترین دکتر لابیاپلاستی

زیبایی و میل به جذابیت جزء چیزهایی است که تمامی بانوان به آن اهمیت می دهند. همچنین بانوان برای افزایش اعتماد به نفس خود از انواع روش های جراحی یا غیرجراحی برای جوانسازی اندام تناسلی استفاده می کنند. همانطور که می دانید یکی از انواع روش های جراحی زیبایی لابیاپلاستی است اما این موضوع را نمی توان نادیده گرفت که پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی اهمیت بسیار زیادی دارد.

لابیاپلاستی یکی از روش های جراحی زیبایی زنان است که بهترین دکتر لابیاپلاستی با برش زدن لبه های خارجی واژن این کار را انجام می دهد. بعد از عمل جراحی سبک زندگی راحت تری را خواهید داشت اما دغدغه ی کسانی که می خواهند این عمل را انجام بدهند، پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران است.

عمل لابیاپلاستی چیست ؟

لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی زنان است که روز به روز به تعداد افرادی که خواهان انجام این عمل هستند اضافه می شود. هدف این عمل کوچک کردن لبه های خارجی و نا موزونه واژن است که با این عمل، لابیا زیبا و متقارن می شود. عوامل زیادی در بوجود آوردن این ناموزونی و عدم تقارن موثر هستند مثل ژنتیک، زایمان، تغییرات هورمونی، افزایش سن و بارداری.

بهترین دکتر لابیاپلاستی

با توجه به حجم بالای متخصصین کشور و جراحان، انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی کار بسیار سختی است. بنابراین در انتخاب این شخص باید دقت زیادی داشته باشید و هوشمندانه عمل کنید. چرا که بسیاری از افراد با اسم پزشک و مدرک جعلی هستند و ممکن است به آن افراد مراجعه کنید و نتیجه ای که انتظار دارید نگیرید و اگر نتیجه عمل دارای عوارض باشد شما نتوانید پیگیری کنید. همچنین ناحیه تناسلی زنان یکی از مهم ترین و حساس ترین نواحی است و اهمیت انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی بیشتر می شود.

پس شما لازم است متخصصی را انتخاب کنید که در انجام این عمل جراحی، تخصص و مهارت کافی داشته باشد. چرا که جراحی های زنان با دقت بالایی انجام می شود تا آسیبی به اندام نرسد. بنابراین لازم است حتما از معیارهای انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی که در ادامه به آن اشاره می کنیم استفاده کنید. با توجه به این معیار ها می توانید مطمئن باشید که بهترین انتخاب را خواهید داشت.

دقت کنید که انجام عمل های زیبایی زنان تنها از کسی بر می آید که دوره های فلوشیپ زیبایی را گذرانده باشد.

معیارهای مهم انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی

در ابتدا لازم است با تحقیق فراوان و پرس و جو جراحی حاذق در این زمینه پیدا کنید. علاوه بر این شبکه جستجوی اینترنت نیز می تواند یکی از بهترین راه ها برای یافتن پزشک حاذق باشد. به این صورت که شما می توانید با جستجوی بهترین دکتر لابیاپلاستی در اینترنت لیست تمام پزشکان فعال در این حوزه را ببینید و با مراجعه به سایت شخصی پزشک مورد نظر، نظر بیماران را بخوانید و از اطلاعات تکمیلی مثل کلینیک ها و بیمارستان های محل فعالیت بهترین دکتر لابیاپلاستی مطلع شوید و در نهایت به آن فرد مراجعه کنید.

همچنین بررسی مدرک و دوره های گذرانده شده توسط بهترین دکتر زنان زایمان بسیار مهم است که شما می توانید با مراجعه به بیمارستان های محل فعالیت پزشک یا اینترنت، مدرک، اطلاعات دوره ها و همچنین دانشگاه فارغ التحصیلی افراد را بدست آورید.

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب پزشک، اخلاق او است. بهترین دکتر لابیاپلاستی باید به گونه ای باشد که خانم ها در همان جلسه اول با پزشک خود احساس راحتی کنند و اعتمادشان جلب شود. حتما قبل از انجام این عمل درمورد چیستی این عمل با پزشک و یا مشاوران صحبت کنید تا از نگرانی شما کاسته شود و با اطمینان زیر تیغ جراحی بروید.

لازم است تمامی سابقه پزشکی خودتان را به پزشک بگویید تا در حین انجام عمل لابیاپلاستی سنحیده شود. حتما در مورد نتیجه عمل از پزشکتان بپرسید تا بعد از اتمام عمل جراحی، رضایت کافی را داشته باشید.