پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان

یکی از درمان های موجود برای رفع جوش های تناسلی استفاده از پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان است. جوش تناسلی در زنان شیوع بالایی دارد و درمان سریع برای هر کسی دارای اهمیت بسیار بالایی است.باید در نظر داشته باشید که قطعی ترین و مطمئن ترین راه حل درمان این مشکل مراجعه به متخصص زنان و زایمان است تا علت بروز این مشکل بررسی شده و بهترین درمان را تجربه کنید.

ما در این مقاله 5 پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان را بررسی می کنیم که هر یک را  در صورت نیاز باید تحت نظر پزشک زنان و متناسب با شرایطتان استفاده نمایید. هرگونه استعمال بدون تجویز می تواند عوارض جبران ناپذیری را به بار بیاورد پس هیچ یک از این 5 پماد را بدون مراجعه به متخصص زنان مصرف نکنید.

پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان

5 پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان

جوش در ناحیه تناسلی زنان هم مانند دیگر جوش ها می تواند علت های مختلفی داشته باشد که در اینجا نمی خواهیم به آن بپردازیم. ما در ادامه لیست پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان را به شما ارائه کرده ایم اما اینکه کدام پماد برای شما بهتر است را پزشک متخصص تشخیص می دهد، پس خوددرمانی نکنید.

1.پماد آلدرا برای جوش ناحیه تناسلی در زنان

پماد آلدرا یا همان ایمی کیمود یک پماد قوی است که منجر به افزایش ایمنی بدن شده و می تواند به بهبود جوش تناسلی در زنان کمک کند. با این وجود باتوجه به اینکه این پماد می تواند عوارضی همچون قرمزی و خارش داشته و حساسیت زا باشد باید حتما تحت نظر و مشورت متخصص زنان از آن استفاده کنید. پس از تایید پزشک افراد باید آن را بر روی جوش خود بمالند و 6 الی 10 ساعت بعد از استعمال آن را با آب و صابون بشویند.

2. پماد پودوفیلوکس برای جوش تناسلی در زنان

این پماد یکی دیگر از پمادهای موثر در درمان جوش ناحیه تناسلی زنان است که مصرف آن نیز باید تحت نظر پزشک باشد. برخی پزشکان اولین مرحله از استعمال این پماد را خودشان برای بیمار انجام می دهند.

3. پماد فرمالدئید برای جوش ناحیه تناسلی

پزشکان گاهی اوقات از پماد فرمالدئید برای درمان و بهبود جوش های تناسلی استفاده می کنند. مصرف این پماد در دراز مدت تاثیر گذار است و می بایست با مشورت متخصص زنان و زایمان صورت پذیرد.

4. پماد سینکاتیشین برای جوش تناسلی در زنان

یکی از بهترین پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان می تواند پماد سینکاتیشین باشد که از چای سبز تولید میشود نام برد. پزشکان اصولا این پماد را برای مصرف چهار ماه، روزانه سه مرتبه استعمال تجویز می نمایند. به دلیل احتمال وجود عوارض جانبی همچون سوزش، قرمزی، خارش و درد استفاده از این پماد حتما باید تحت نظر متخصص زنان و زایمان باشد.

5. پماد  فلوروراسیل برای جوش ناحیه تناسلی

استفاده از این پماد به دلیل داشتن عوارض جانبی شدید و نامطلوب توسط پزشک زنان کمتر توصیه می شود.

پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان

پماد برای جوش ناحیه تناسلی زنان

شما می توانید از طریق تلفن های تماس موجود در سایت با کلینیک دکتر روشن تماس حاصل نمایید و از مشاوره های رایگان بهترین متخصصین زنان و زایمان در جهت اطمینان خاطر یافتن سریعتر از شرایطتتان تا زمان مراجعه به کلینیک استفاده نمایید.