پزشک زنان

دامنه مسائل و مشکلات مخصوص بانوان متنوع و زیاد است. بانوان برای انجام و درمان خود به پزشک زنان و زایمان مراجعه می کنند. در قدم اول باید بدانید علت مراجعه شما به پزشک چیست و بر اساس آن بهترین پزشک در آن شاخه را بیابید. در ادامه معیار ها و ویژگی هایی که در انتخاب پزشک زنان موثر و مهم هستند را آورده ایم. در کلینیک زنان و زایمان دکتر روشن، متخصصین ما در تمام حیطه های مربوط به مشکلات بانوان از بهترین ها و مجرب ترین پزشکان در تهران هستند. شما بدون نگرانی و با اطمینان خاطر می توانید به کلینیک دکتر روشن مراجعه نمایید.

کلینیک زنان و زایمان دکتر روشن دارای تجهیزات روز دنیا و دستگاه های مجهز و پزشکان متخصص مجرب و حاذق خانم می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی در کلینیک دکتر روشن ، از طریق تماس و صفحه اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

پزشک زنان

فهرست مطالب

پزشک زنان چه ویژگی هایی دارد؟
تجربه و تخصص
اخلاق و رفتار
انتخاب روش درمان
قابل اعتماد بودن
نوبت دهی
در دسترس بودن آنلاین

تجهیزات و خدمات کلینیک


پزشک زنان چه ویژگی هایی دارد؟

هر رشته و شغلی تخصص ها و مهارت های خاصی را لازم دارد. در هر شغلی داشتن یک سری از ویژگی ها می تواند فرد را در آن شغل به بهترین فرد تبدیل نماید. در امر طبابت، مهم ترین چیز برای پزشک زنان که او را از سایر پزشکان متمایز می کند، سابقه پزشکی و تجارب فرد است.

حوزه فعالیت پزشک زنان و زایمان، اندام های زنانه ، سینه، ناحیه تناسلی بانوان و همچنین جراحی های زیبایی است. از این رو پزشک باید در حوزه فعالیت خود، تخصص لازم را داشته باشد; تا بتواند انواع بیماری های زنان را تشخیص دهد و بهترین و جدیدترین درمان را به فرد بیمار پیشنهاد دهد.

روند انتخاب بهترین پزشک زنان در تهران خیلی پیچیده نبوده و نیاز به تحقیقات گسترده در این زمینه وجود ندارد. بعد از جست و جو در اینترنت برای انتخاب بین پزشکان مدنظر خود مواردی و نکاتی را در نظر بگیرید. در ادامه یک چک لیست را آماده کرده ایم که شما می توانید از آن استفاده کرده و بهترین ها را برای خود به دست بیاورید.


پزشک زنان : تجربه و تخصص

معمولاً متخصص زنان و زایمان با توجه به تجربه و اطلاعاتی که در طول سالیان به دست آورده ; اقدام به تشخیص بیماری فرد مراجعه کننده میکند . هم چنین استفاده از آزمایشات و امکاناتی مانند سونوگرافی و آزمایش خون; کمک شایانی به پزشک زنان در تشخیص صحیح بیماری می کند. با این حال نتیجه و تشخیص نهایی به تجربه و مهارت متخصص زنان و زایمان بستگی دارد. بنابراین از مهمترین نکات در انتخاب پزشک توجه به سابقه ی درخشان پزشک می باشد.


پزشک زنان : اخلاق و رفتار

معیار دیگری که در انتخاب پزشک زنان باید به آن توجه داشت نحوه برخورد او با بیماران است. رفتار و ارتباط بین بیمار و پزشک از عوامل مهم در روند درمان بیمار است. رفتار و اخلاق پزشک کته ی مهمی است زیرا که بیمار باید با پزشک احساس راحتی کند و مشکلات خود را با او در میان بگزارد تا روند درمان خوبی را داشته باشد. زمانی که به کلینیک زنان و زایمان دکتر روشن مراجعه می کنید، متوجه ارتباط و رفتار حرفه‌ای متخصصین زنان ما خواهید شد. این امر افزایش رضایت مندی شما و درمان بیماری شما را به همراه دارد. از جمله ویژگی هایی که بایستی در رفتار پزشک زنان با بیمار، به آن ها توجه داشته باشید:  

برای بیمارشان وقت می‌گذارند.
حرف‌های بیمار را با دقت گوش می‌کنند.
بیمار را به صورت کامل معاینه می‌کنند.
درخواست آزمایش و تست های غیر ضروری را نمی‌کنند.


پزشک زنان : انتخاب روش درمان

از ویژگی‌ های مهم دیگر که در انتخاب پزشک بایستی در نظر گرفت; انتخاب کم خطر ترین روش برای درمان فرد است. پزشک زنان که مهارت و تخصص کافی در حیطه فعالیت و تخصص خود و هم چنین تجربه کافی در درمان و جراحی را داشته باشد; بهترین روش درمان را نیز اتخاذ خواهد کرد. روش درمان براساس خصوصیات فرد بیمار باید انتخاب شود و تا حد امکان عوارض جانبی نداشته باشد. پزشک بایستی در صورت احتمال وجود عوارض جانبی درمانی، قبل از شروع درمان برای بیمار توضیح دهد.


پزشک زنان : قابل اعتماد بودن

مهم ترین ویژگی که یک پزشک زنان باید دارا باشد، قابل اعتماد بودن او می باشد. پزشک باید قابل اعتماد باشد و اسرار بیمار را فاش نکند. تنها در یک صورت فرد مجاز است که اطلاعات بیمار را فاش کند و آن هم در صورت داشتن نامه قضایی است و تنها باید به همراهان درجه یک فرد بیمار بگوید.


پزشک زنان : نوبت دهی

از نکاتی که می توان برای انتخاب پزشک زنان در نظر گرفت، برنامه ریزی دقیق در نوبت دهی به افراد و ویزیت بیماران است. این امر برای جلوگیری از معطل شدن بیماران در مطب است و رضایت مندی بیمار را به همراه خواهد داشت.


پزشک زنان : در دسترس بودن آنلاین

نکته حائز اهمیت دیگر در انتخاب پزشک زنان  در دسترس بودن 24 ساعته و یا آنلاین اواست. ممکن است خانم های باردار و حتی برخی بیماران مشکلات جدی داشته باشند و در طول شب نیاز به پزشک خود داشته باشند، از این رو پزشک باید در دسترس باشد. دسترسی به تمام پزشکان ما در کلینیک زنان و زایمان دکتر روشن در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است.

تجهیزات و خدمات کلینیک

مورد دیگری که در انتخاب پزشک در تهران بایستی بررسی کرد، تجهیزات و خدمات کلینیک است. داشتن تجهیزات جدید و بروز برای درمان انواع مشکلات و بیماری ‌ها از ویژگی هایی است که در پزشک زنان باید در نظر گرفت. کلینیک زنان زایمان دکتر روشن با بهره مندی از امکانات و تجهیزات پیشرفته ، به بهترین روش ممکن بیماری شما را تشخیص داده و در صدد درمان آن بر می آید.

کلینیک زنان و زایمان دکتر روشن دارای تجهیزات روز دنیا و دستگاه های مجهز و پزشکان متخصص مجرب و حاذق خانم می باشد. شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت قبلی در کلینیک دکتر روشن ، از طریق تماس و صفحه اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.